Omisshandlad

2009-12-05 @ 08:46:21
Att det är skönt att vakna upp (även om jag gärna hade sovit en 7 h till) helt omisshandlad! Inga nya blåmärken eller bulor på mig denna morgon inte. Nu kanske ni tänker,  -men vad i allsin dar händer, har Tomtom blivit en flickvänsmisshandlare? Jo det har han visserligen, men inte med mening och inte så att han vet om det! Han har varit ovanligt aktiv i sömnen de senaste nätterna (Tomi har så länge jag har känt han varit mycket för att göra och säga konstiga saker då han sover), vilket denna vecka har resulterat i att jag har fått en armbåge rätt i ryggen (han lyckades träffa en nerv också!), ett knä i höften och sedan så blev jag även väckt brutalt (bokstavligt talat, brutalt!) en natt nu i veckan av att det smärtade nå så fruktansvärt i min arm. Då var det tomtom som  höll på att vrida min arm bakom min rygg i en onaturlig ställning. Som polisen gör då de brottar ner någon.

Måntro om han var en dörrvakt på spybar eller något liknande just då?

Det var inte första gången som han försöker ta livet av mig när vi sover!! Undrar om hans undermedvetna hyser agg mot mig av något slag? Borde nog göra som tomi föreslår och bygga en mur (av kuddar) mellan oss i sängen, för snart så vågar jag inte sova brevid honom längre. Hans sleepwalking fasoner börjar nästan skrämma mig! ha ha ha.

Skilda sovrum kanske är ett måste snart?

Hoppas inte, för jag avskyr att sova själv. Oftast ialf.


Går sömngång att bota?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback