Var jag berusad igår?

2009-12-07 @ 09:05:46
Om inte jag hade vetat bättre så hade jag faktiskt kunnat tro att jag var bakfull idag. Drack jag mig full på någonting igår kväll? nää, inte vad jag kan minnas iallafall.... Men däremot så åt jag väldigt tung och fet mat igår. Jag och T-boy lyxade till det med en hotell frukost och åt så att jag säkerligen fick 3 nya bristningar på magen. Mycket fett. Bacon, korv, äggröra m.m. Plättar och sylt till efterrätt. Gott som fan var det ju men ur ett viktväktar perspektiv så vet jag inte om det var så mycket att hurra för. Och då jag redan på morgonen hade förstört hela den (viktväktar)dagen så kunde jag ju lika gärna fortsätta att äta.

Så klart så gjorde jag ju det då också. Glass och chips då jag kom hem från jobbet.

Sockerbakis som fan känner jag mig idag. Har ont i huvudet, värk i magen, känns som om jag blivit överkörd av en ångvält och jag har lite svårt att orientera min takeverksamhet denna morgon. Hjärnan har liksom stängt av.


Aldrig mera slisk!

(det där tror jag ju nästan själv på också. pjuff)

Kommentarer

Postat av: mami

här går det åt oxå! när jag hade tömt chockolaatiasken som Jukka kom med fick jag en ny av Capo idag...och den av Markku åt jag i fredags!!! jag har en sån känsla att mina manliga vänner vill behålla mig som jag är TJOCKIS!!! kanske jag är på bättre humör då och snällare mot min omgivning,heh...på onsdag ska vi till Piteå, fadro har magnetröntgen...jobbar du då??? vore roligt om du följde med...puss o kramiz

2009-12-07 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback