Sova, sovigare, sovigast!

2009-12-01 @ 09:49:14
Visste ni att bland det skönaste och mest tillfredsställande man kan göra är att sova ut ordentligt? Att få ligga och dra sig i en varm säng, under ett tryggt täcke i timmar innan man sen kliver upp är helt utan konkurrans one of the best things in the hela världen!

Nu har inte jag haft den lyckan de senaste dagarna. Jag är trött och inte det minsta utvilad. Jag har svårt att somna då jag fryser så mycket, men om jag klär på mig mer kläder så kan jag inte sova för att jag svettas istället, det finns som inget mellanläge! (klimakteriet måntro?!)

Tänk vad mycket man kan sakna sin sömn... Sova. åh. så. skönt! Jag hade lätt kunnat sova 24 timmar i sträck nu. och dyrt hade jag kunnat betala för det.

Aja, får väl försöka somna tidigt ikväll då. (jo tjena att jag kommer att komma i säng i tid!)

Måste klä på mig varmt nu, jag ska ta en herrans massa bussar för att ta mig till jobbet och kallt är det.
Visst är det synd om mig?! För det är ju aldrig så att någon annan människa, någonsin har behövt ta flera bussar för att ta sig från punkt A till punkt B. Nej nej nej, för det är ju bara jag. Mmm. Verkligen. (Nu är jordaxeln uppkörd lite väl långt upp i mitt arsle igen!) Som jag saknar min bil...

Bitterhetsnivån idag:  72 % .


God morgon på er!




(Btw, bli med här du med. Man hittar många coola bloggar och ibland så hittar de dig med.
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=piiano)

Kommentarer

Postat av: mami

Ta nu den nya, varma, vita, dyra JACKAN som mamma hade köpt till dig + mössan, handskar, halsduk...då fryser du icke!!! Sa Nicke!!!!

2009-12-01 @ 18:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback