En känslomässig fälla

2009-12-15 @ 09:39:30

Ibland när jag uttråkad (bland annat) så kan jag få för mig att gillra en känslomässig fälla för Tomi. Bara för skojs skull lixom. Då kan det låta lite så här:

Jag: Wow, värsta stjärten!

Tomi: (tittar sig omkring) Vars då?

Jag: Mähh, så du tycker inte att jag har det???

T: vad? öhh.. jo, men det har du...

Jag: Nää, du tittade ju inte på mig direkt! Du tycker att jag att platt-arslad och ful!

T: öhh... nej det tycker jag verkligen inte!!

Jag: Jaha, så nu har jag plötsligt ett fetto-arsle med en massa celluliter!!! Hur schysst är du då? Du älskar inte mig längre, du tycker att jag är ful! Hur är det då, är jag fet eller platt?!!?

T: (Tittar försiktigt på mig) Du vet att jag inte kan svara rätt på det där, vad jag än säger så blir ju det fel. Du har lurat in mig i en fälla!!!!

J: hi hi hi. Ja det har jag. hi hi hi. (Sen så studsar jag därifrån helnöjd)


Det, mina damer och herrar, är hur du lurar in en man i en känslomässig fälla. Det är en kunskap som alla vi kvinnor har begåvats med. Det är medfött och obotligt, men ack så roligt det kan vara ibland!

Bara för att vi kan!


Kommentarer

Postat av: josefin

Hej!



Bli medlem på gratismode, där kan du samla poäng som du sedan kan byta mot presentkort GRATIS. Perfekt nu när det är dags för julshopping

Bli medlem här http://www.gratismode.se/?c=4924



Nu pågår det även en tävling fram till jul där du vinner 300 poäng om du värvar mest! passa på!



Om du inte är intresserad radera detta meddelande.

God jul!

2009-12-15 @ 10:00:03

Postat av: mami

vad???har det börjat komma reklam till bloggen oxå?

2009-12-15 @ 20:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback