Är det inte fantastiskt, så säg.

2009-12-29 @ 23:42:53
Att mitt humör pendlar. Och inte så lite heller. Här är det höga berg och djupa dalar vi snackar om. I morse så var jag självmordsbenägen (Ta inte mina ord på för stort allvar nu), men nu ikväll, efter ett magiskt avsnitt av "Top Gear" och massor av kramar så känns inte livet allt för pissigt längre.

I morgon när jag kliver upp så är jag säkert lika nere igen. Eller så är jag inte det. Jag kan aldrig veta det i förväg. Men jag har varit ovanligt nere, ovanligt ofta på sistone. Desto mer njuter jag då av stunderna som är bra.

Jag behöver en lång och solig semester. 3 veckor (minst!) i Thailand, vem är på?


Jag är som ett kinderägg -Spänning, överraskning och choklad. Allt i ett.


Är det inte fantastiskt, så säg!

Kommentarer

Postat av: mami

love you!

2009-12-30 @ 10:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback