Fast i Wordfeudträsket

2011-10-06 @ 13:32:00

Att "Wordfeud" skulle vara beroendeframkallande måste väl vara årets underdrift. Det är besattframkallande, i minsta fall! Den tar över ditt liv, den styr dig som om du vore en marionettdocka och kontrollerar dina tankar så att du inte kan tänka på annat än hur många poäng ord som folk runt omkring dig säger skulle vara värda.

-Jag får sparken? Uh, sparken, det skulle vara bra poäng, speciellt i en 'TW' ruta. Bra tips!

Är jag ute och kör bil så kommer jag på mig själv med att plussa ihop andra bilars registreringsplåtar och sedan kasta om dem så att de bildar ord. Ju fler ord med Z eller X jag får ihop desto bättre är jag!
Ska jag sova klockan 00:00, så ligger jag där och tänker för mig själv, -bara ett ord till!
Plötsligt i 'nästa' stund när jag tittar på klockan så är den 03:00! Ojdå.

Ja.. Man blir bestatt och fast i wordfeudträsket (iaf om man har lika kass karaktär som jag!) väldigt lätt och fort.
(och är ett ord som brukar ge bra med poäng btw!)

Måste bara avsluta med att visa er en skrytbild. Notera poängen som jag fick!


Kommentarer

Postat av: qat

Wow! Mycket bra poäng! Själv är det bästa jag fått....hmm...136 eller nåt sånt. Har för mig att det var för ordet extravagant. (Och så var det 2 tw dessutom - bla).



Trenchcoat ger förövrigt bra med poäng också. ;)

2011-10-06 @ 21:21:28
URL: http://softkitty.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback