Radarparet #1

2011-01-19 @ 21:33:03
I alla tider så har det funnits kända radarpar. Helan & Halvan. Piff & Puff. Fredrik & Filip. Ronny & Ragge. Gynning & Berg. Ben Affleck och Matt Damon, för att nämna några.
Nu finns det ett nytt, numero uno radarpar; Blondie & Nousi!

Hon är mitt redbull i vodkan och jag är hennes Ben i ...& Jerrys. 
När hon är sjuk så har jag samma symptom, när jag är skengravid så mår hon också illa. När hon tänker så tänker jag, när jag fattar nada så fattar hon noll. Vi är varandras Yin & Yang.

Att vi även ser ut som en modern (och kvinnlig) tappning av "Helan & Halvan" (hon är lång och smal, jag är kort och valrossig) gör oss bara ännu mera radar..igare.

Hon är min ena hjärnhalva, jag är hennes andra lunga. Hennes humor är lika låg som min.

Blondie, detta inlägg är en hyllning till dig. Du får mig alltid att skratta och du är helt enkelt bäst!




Blondie och Nousi, lägg de namnen på minnet.

Kommentarer

Postat av: Blondie!:)

haha, sant!:) och du får mig alltid att skratta, thanks!!!!:) vi är bäst!!!:)

2011-01-19 @ 21:56:25

Postat av: Blondie!:)

haha, sant!:) och du får mig alltid att skratta, thanks!!!!:) vi är bäst!!!:)

2011-01-19 @ 22:01:26

Postat av: Blondie!:)

haha, sant!:) och du får mig alltid att skratta, thanks!!!!:) vi är bäst!!!:)

2011-01-19 @ 22:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback