Om jag vore en sak...

2011-01-21 @ 11:33:33
Om jag vore en sak, så skulle jag utan tvekan vara en Lågenergilampa.
Köper du mig (känslomässigt, ej prostitution) så kostar jag mer än alla andra. Men jag är billig i drift så i längden så tjänar du på att investera i mig. Det kan ta en stund att starta igång mig, men när jag väl skiner så skiner jag länge. Och även om jag inte är den starkast lysande lampan så ger jag dig det sken du behöver. Och då jag håller 6-15 gånger längre än andra modeller, så kommer du inte att behöva byta ut mig på läääänge.


Jag är låg på energi idag så jag var tvungen att dikta ihop lite självpepp kände jag. hi.hi.hi. Allt negativt behöver inte vara dåligt så att säga...

Kommentarer

Postat av: Anne

Du är för härlig! Trevlig helg önskar jag dig och din make. Bamsekram från ett vackert och soligt Trollhättan!

2011-01-21 @ 11:45:05
URL: http://anne-lillamy.blogspot.com/

Postat av: mami

heh...vars får du allt??? men roligt är det att läsa/kram

2011-01-21 @ 18:38:34

Postat av: Annlo

De är ju sant.. :) å ditt glada sken smittar av sej :D kraam

2011-01-24 @ 17:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback