Gäsp...

2011-01-24 @ 16:28:01
Gud så trött jag är idag... Är nog fortfarande lite sliten efter lördagens kalasigheter. Jag har kommit upp i den åldern att jag inte längre kan festa hela nätterna igenom och endå vara pigg, fräsh och hurtig dagen efter. Nej nej. Dem dagarna är förbi. Numera är det så att om jag festar lite grand, så får jag betala för det i flera dagar efteråt! Kroppen orkar helt enkelt inte med längre. Så om jag säger "Aldrig mer alkohol" och verkligen menar det just nu... Tror ni på mig då? Nä, trodde väl knappt det själv... Det är konstigt det där hur fort man glömmer bort vad bakfylla är efter att man väl ha rett sig från den.

Aja. Its the price you pay...
Hade hur som helst en riktigt rolig födelsedag. Middagen var hur god som helst. Lyxigt kändes det också. "Problemet" var bara att vi hade för mycket pengar på presentkorten som vi fått.. och då de inte fick ge oss några pengar tillbaka så hade vi inget annat val än att dricka upp kvarvarande summa. (Valuta för pengarna, right?!) Vilket var en hel del. Så, när vi väl kom ut från restaurangen och mötte upp våra vänner där utanför så var vi redan då ganska fnittriga och berusade. Och så bar det av mot krogen...

Huhh, kan lova att promenaden hem gick ganska så vingligt till. Men vi hade roligt och även om dagen efter inte var oss nådig så vill jag endå påstå att det var värt det!

Tack mina vänner för en rolig födelsedag!


Kommentarer

Postat av: mallo

Du är så fin LOOOOVE YOU babyspice!:)

2011-01-24 @ 18:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback