En "Sån" dag

2011-01-27 @ 09:00:15
Igår hade jag en "sån" där dag. Ni vet, en sån där dag där allt bara går sååå fel... Från det att man vaknar till då du går och lägger dig igen. Jag vaknade 40 minuter före jag skulle börja jobba, så jag hann varken tvätta ansiktet, skita, äta frukost, laga lunchlåda eller öppna ögonen ordentligt. Jag hann bara dra på mig byxorna och åka iväg, superstressad såklart.
Väl på jobbet så var jag hungrig, bajsnödig, mensvärkig och allmänt o-solstrålig. Jag led av blodbrist, järnbrist eller någon annan typ av brist what-so-ever. Var yr i huvudet och kände mig svag och svimfärdig mest hela dagen. Jag glömde saker, jag tappade allt jag höll i handen, jag räknade åt helvete fel varje gång jag försökte och jag åkte på att jobba övertid (inget emot att göra det annars, igår var kanske bara inte den bästa dagen!) så att jag fick arbeta från öppning till stängning.... (Älskade tompa var så go och kom förbi med järntabletter åt mig!)
Trots att det var min storebrors födelsedag igår och trots att jag dagen innan hade haft en rolig dag "utomlands" så var det alltså ingen bra dag för mig. Dagen var allt annat än bra faktiskt. Rent ut sagt fördjävlig om ni frågar mig. Åt helvete överjävla skitjävla dålig på ren svenska. Bajskorvarnas mupp paradis helvetes mocka skit drick piss och ät gödsel dålig om jag får säga det själv.
Jag hade helt enkelt en "sån" där dag. En "Sån" dag då man igentligen bara ska stanna i sängen.
Hoppas att dagen idag är lite mer till min fördel!






Kommentarer

Postat av: mami

vi hade väl "för roligt" dagen före....heh..."ole sinä siinä hiljaa" hih

2011-01-27 @ 10:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback