Klart och betalt

2011-02-09 @ 12:23:18

Nu har jag velat klart. Snackar givetvis om mina semesterplaner nu people. Jag var inne på sol och charter mendå det för tillfället inte är säsong någonstans i "närheten" och budgeten inte tillåter en lyxresa till ett exotiskt paradis-land-med-turkos-vatten-och-vit-sand så fick jag (läs:vi) tänka om lite.

Det blir istället en 6 dagars storstads resa till Barcelona! Så i slutet av månaden så drar jag och bästa Johan till den härliga spanska staden för äventyr, tapas och cervezas. Ska bli så härligt.

Både jag och johan har varit där tidigare men då det är en så underbar stad så tåls det att åka till flera gånger. Känner faktiskt att jag inte har sett allt som jag vill se där.

Jag längtar. Jag är otålig. Vill åka nu -helst igår! Åh så roligt det ska bli!

Resan bokades igår, allt är klart och betalt!



(I barcelona för några år sedan)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback