Jag. Avskyr. Mornar.

2010-09-10 @ 08:47:05
Jag tror minsann att jag har legat på min arm halva natten. För när jag vaknade för en timme sedan så var den helt avdomnad. Faktiskt så var hela högra delen av kroppen som.... borta. Nada känsel. Så jag har fått klara mig med bara den vänstra sidan. Måste ha sett ut som en zombie när jag hoppat omkring här hemma på ett ben med det andra släpande, sovande benet bakom mig och en arm som hänger som en nyklubbad gädda, håret står förstås åt alla håll och kanter, runt munnen finns spår av torkat saliv från nattens dreglande och ögonen är rödsprängda av alldeles för lite sömn. Hade det varit Halloween så hade jag varit redo för monsterpartyt. (Jag t.om luktar som ett lik och sur som ättika är jag såhär på morgonen!)

Nu däremot så börjar förlamningen gå över för att istället ersättas med en stickande, kliande, rivande a'la 10 000 nålar aktig känsla.

och så fryser jag som.. jag vet inte vad. Att kliva upp från en varm, mysig säng och kliva ner på ett iskallt golv, före själva fan på morgonen det hör inte till en av mina favoritsaker att göra.

Good-fricking-morning

(And they ask me why I hate life sometimes?)

Kommentarer

Postat av: mami

hah hah...ser dig där hemma, och ändå vet jag att du är så söt, sötast i hela världen! kram för dagen...

2010-09-10 @ 09:58:10

Postat av: betweens.blogg.se -En av alla fotobloggar

Har du gjort din design själv! As snygg och vilket prgram har du använt!?

2010-09-10 @ 17:48:02
URL: http://betweens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback