Deadline

2010-11-14 @ 23:50:59
pjuh, höll ju nästan på att glömma bort att jag lovat er ett inlägg till idag. Men jag klarade deadline med ca 15 minuter till godo. Då jag är mitt i ett vampire-desperate-simpsons-jearsey shore-serie marathon så kommer detta inlägg att gå under kategorin "värdelöst vetande" alternativt "who the F cares", snabbt och oengagerat.

Fars dag idag. Min första utan en pappa att fira... Men då pappa var ett stort fan av min blogg (näst efter blocket så var detta hans favorit sida på webben) så vet jag att han då och då lånar Jesus eller Elvis Presleys ängla-laptop för att surfa in på min blogg för att veta vad jag har för mig för hyss. Så därför så vill jag säga -Grattis på farsdag min älskade papi. Jag saknar dig. Kom gärna och besök mig, jag lovar att jag inte blir rädd.

Jag hoppas och önskar dock att vi nästa år ska kunna fira farsdag här hemma. Då med Tomi som får gratulationerna. Jag har sån bebifeber att min kropp har börjat visa gravidsymptom. Sjukt men sant. Mår illa varje morgon, har ont i nedre delen av magen, mår illa av snus, boobsen värker och så vidare.... You get the point. Men min kropp har ju alltid varit knäpp, inget nytt där. (Nej, jag är tyvärr inte gravid)

First you marry, then you statoil. Kan man säga... (What..?!?!)

Nu, fler avsnitt av favvo serier.


Kommentarer

Postat av: mami

förstår din saknad....men kolla din ring, där har du pappas namn och farsdag datum 11/11-1993...kram!!! han är allways with you....

2010-11-15 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback