VAS (Vård Av Sambo)

2010-05-03 @ 13:08:28
Återigen så var den lediga helgen förbi. Fort går det. Men jag ska inte klaga, helgen kändes faktiskt ovanligt lång. Jag tog ledigt halva dagen i fredags då jag kände för att sluta tidigt för en gångsskull. Sen så börjar jag ju först 2 idag så det känns nästan som om jag har fått vara ledig en extra dag.

I fredags så var vi hos mallo och ken, käkade pizza, färgade mitt hår, drack öl och hade mysigt. Senare på kvällen så åkte vi till Johan som hade fest. Sen så började Tomi att må dåligt så vi gick hem. Det visade sig att han hade fått feber mitt i allt. Så lördagen och söndagen så blev vi bara sittandes här hemma. (VAS - VårdAvSambo, det borde man faktiskt få betald ledighet för tycker jag!) Kollade många filmer och smekte sambon över ryggen och höll med om att det var jätte synd om honom. Stackars baby, som nästan har hostat lungorna ur sig. Det har låtit allt annat än trevligt...... Feber frossa och svettattacker.... Usch. (inte mig emot att sitta inne hela helgen med tanke på vilket skitväder det har varit!)

Jepp. Det var min helg det. Tillbaka till jobbet nu igen. Ångest? Lite kanske, men ovanligt lite faktiskt konstigt nog...


Hoppas att ni alla har haft en trevlig valborg!

Kommentarer

Postat av: mami

här var det också lååååååååååång o tråkig helg. Mest inne, det var ju så kallt ute. Men nu är solen framme...har en fin dag min lilla dotter, Sebastian i Odense konfirmerade sig igår....mitt första barnbarn!!!!

2010-05-03 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback