These boots are made for walking

2010-05-14 @ 09:26:36
Jag känner mig som ett litet barn som sitter och väntar på att jultomten ska komma! Jag Har köpt mig ett par skor på Tradera igår och jag vill att de ska komma NU, Helst IGÅR! Dessa skor hade kostat mig över 2000 kronor om jag hade beställt dem nya, plus att frakten och tullavgiften säkert hade dragit iväg mot en 500 kr. Vad köpte jag dem för då? 145 pickadoller!!! 205 kr med frakt.....! Rena rama rånet med andra ord!

Nu vill jag bara att mina skor ska komma på en gång! Är så ivrig att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.

Tradera is the grej för mej!

Kommentarer

Postat av: mami

vad hette låten om gående boots???har glömt bort det..grattis till dina nya, bilder i FB,tack!!!!

2010-05-14 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback