Förbjud måndagar!

2010-03-01 @ 09:31:54
Jag vill inte jobba idag. Jag har sån hemsk måndags ångest att jag bara vill ligga kvar under täcket hela dagen och tycka synd om mig själv. Varför går helgerna alltid så fort? Nä, då är det nästan bättre att jobba hela helgen så att man slipper ha ångest söndag/måndag.

Sen så är det ju faktiskt så att jag helt enkelt börjar att bli för gammal för att orka festa. Nu för tiden så är jag helt slut i dagarna två efter ett ordentligt kalas! För helt ärligt så känner jag mig ur form även idag...

Men roligt hade vi i lördags! Fest hos mallo & ken. Kens bror hade kommit upp från sthlm så vi skulle visa honom utelivet i lulä. Tacos åt vi och hade skit roligt! När vi väl kom ut så tror jag att jag hann med de flesta krogarna i stan. Snacka om att jag sprang ut och in och upp och ner genom hela stan. Träffade så mycket folk och hade så otroligt roligt att jag blev helt slut och somnade (läs: slocknade!) i taxin påväg hem! Tur att jag hade mina pojkar som tog hand om mig. Vad skulle jag göra utan Tomi och Johan? Huhh, så roligt det var i lördags alltså. Och många gratulationer till det kommande bröllopet fick vi också! Hade en personlig djungeltrumma på allstar som spred ordet fort! ha ha ha. Roligt.

Nä, nu ska jag duscha och försöka att bli något av en människa innan arbete...


  



P.S kära blogg, Jag shoppade INGA nya kläder i helgen! och jag överlevde!




Kommentarer

Postat av: mami

vad söta bilder...alla tjejer är sååååååå söta o killar sååååååå stiliga!!! love you!

2010-03-01 @ 10:43:06

Postat av: Anonym

det finns inget jobbigare än måndagar! :(

2010-03-01 @ 21:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback