Tack för att du bråkar med mig gumman

2010-03-22 @ 22:30:38

Jag har världens bästa tjejkompis -Malin. Om jag är på dåligt humör eller om hon är det, så ringer vi till varandra och så bråkar vi av oss ett tag. Vi svär, vi förbannar och vi grinar om så behövs. Men efter några minuters bråkande så slutar det ALLTID med att vi börjar skratta istället! Det är så underbart att ha en vän som henne.

Mitt hemska humör blev mycket bättre efter ett samtal till henne ikväll. Det behövdes bara några svordomsfyllda meningar innan vi båda började fnittra som fjortisar. Ibland så bara måste all skit man har inom sig få ventileras ut!

Tack för att du bråkar med mig gumman!


Kommentarer

Postat av: En tjock katt i en smal värld

Ibland behövs sånt. :) Fint med vänner som ställer upp.

2010-03-23 @ 10:57:15
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Postat av: Malin

Men alltid gumman:) haha förresten jag är hungrig jag ringer i morrn ock skriker men iaf -2kg wiiieee!!

2010-03-25 @ 21:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback