Ond bråd död åt mig

2010-03-22 @ 13:04:56
Då var helgen förbi igen. Lika bra det. Hade en hemsk dag igår då jag bara låg i soffan och grät och mådde piss. Hormonerna mina var schitzofreniska och trodde där ett tag att jag skulle klösa ögonen ur mig själv för att inte ta livet av mig. Fy fan vad jag hatar mina hormonella humörsvängningar..... Jag önskar fortfarande ond bråd död åt hela världen (jag gör inte det egentligen men mina hormoner gör mig till ett monster!) men det är aningen lättare idag än igår. Jag har spelat wii i några timmar och druckit lite kamomillte så jag kommer nog inte att strypa den första personen jag möter på vägen till min bil. Min sambo gjorde verkligen sitt bästa igår för att göra mig på bättre humör, massvis med godis, chips och annat gott, plus att han gjorde tvättstugan helt själv (igen) utan att en enda gång be mig att följa med honom. Han är så snäll mot mig, trots att han fick utstå mina hårda ord och mitt otrevliga humör! Älskar han så mycket för att han är den han är!

Vi hade kul i backen i lördags. Förutom att backarna inte var pistade alls så hade vi jätte roligt! Till kvällen hade vi planerat lite olika saker men allt sket sig så det slutade med att vi bara satt här hemma och glodde på tv. Tråkigt då ingen av oss var sugen på en hemma kväll men vad ska man göra när man inte har några pengar?!

Igår skulle vi på travet men det sket sig också... jag ville inte åka pga mitt humör.... Känner mig taskig nu men jag hade nog inte varit nå vidare sällskap endå.


Jaja. Ska väl fixa klart käket och hoppas att jag krockar lite grand påväg till jobbet idag. Fy fan vad det är jobbigt att vara såhär! Jag avskyr verkligen mig själv just nu....






  







 

Kommentarer

Postat av: mami

gud...vad härliga bilder!!!! sorry imorse...kram!

2010-03-22 @ 13:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback