I've got the power (Yoga)

2010-03-23 @ 13:06:04

Dagens känsla kan bäst beskrivas med ett ord på två bokstäver: A och J -AJ!!
Jag har en ny yoga video som jag kände för att prova idag. Jag tyckte som att jag redan kunde dem som jag har utan och innan så det skulle bli intressant att få göra lite andra övningar. Mmm... Så jag fixade mig en POWER yoga video, trodde inte att det skulle vara någon större skillnad, men se, där hade jag fel!!

Tanten i videon var ju helt galen!! Den mest galna ADHD-Träningsnarkomanen slash sadomachosisten som jag någonsin har sett! Fy fan... fort skulle det gå också. Gå upp i hunden, armhävning ner, stå på nacke, upp i plankan, ner i brygga, hoppa upp, stå på ett ben och böj ner, dela dig på mitten och slå dig själv med höger kroppshalva, räta ryggen, stå på tå, jalla jalla, fort stå på armarna och snabba snabba SNABBARE!!!!!!

Jag gjorde mitt bästa och var väl ungefär lika bra som ett shackproffs på hockeyträning, hängde alltså med RÄTT okej med tanke på vilken fart allting gick i och vilka skumma posér som dök upp men jag lovar att jag var döende när det var över!! Svetten rann och jag orkade inte ta mig upp från golvet på säkert 15 minuter....

Herregud vilket pass alltså.... Huhh! Om jag överlever träningsvärken som JAG VET kommer att komma efter detta så ska jag banne mig köra detta varje dag! Galen kärring i videon men jag satsar på att bli minst lika galen och böjlig jag med!


Ett och två, räta tå och cha cha cha


Kommentarer

Postat av: mami

att du är duktig som ids göra sånt o ensam!!!!kram

2010-03-23 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback