Gnälligt inlägg

2010-03-30 @ 13:17:04
Den värsta årstiden är framför oss. Den värsta årstiden enligt mig iallafall. Våren. Sen vintern är okej, då det är soligt men endå såpass kallt att man kan gå på isen och njuta. Men det är det som kommer efter den perioden som jag har svårt för. Då de börjar bli varmare och det blir slaskit och blött överallt. Sockarna och byxbenen är ständigt blöta och kalla. Jag tycker inte att vi har någon vidare fin vår här uppe i norr. Det är inte så att blommorna kommer upp tidigt, asfalten blir synlig, gräset färgas grönt och man kan sitta i parken och äta en dagobert macka eller dricka kaffe på en uteservering och bara njuta av livet. Här uppe sker detta då det är -Sommar!
Så upplever jag det iallafall.

Gillar inte hösten eller våren. Antingen ska det vara sommar eller så ska det vara vinter. Här uppe åtminstone.

Åh vad jag vill komma mig iväg på en solsemester. Jag har inte motivation för någonting snart längre. Jag vill ta ett brejk! Få stilla min rastlösa själ igen och ladda mina uttömda batterier.

Suck. Idag är jag gnällig. Det är knappt så att jag står ut med mig själv, hur fan ska då andra orka göra det?!
Nä, en resa så lovar jag att vara mitt glada, knäppa och goofy jag igen.

Någon som känner för att sponsra? Det är för en god sak, min omgivnings sinnesros skull!


Nä, Erik får försöka att pigga upp mig lite. Älskar hans version av beatles "hey jude".

Take it(/me) away Erik;


Kommentarer

Postat av: amanda

har frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga, vad som helst, svarar på allt! kramkram :)

2010-03-30 @ 14:31:15
URL: http://amandaihs.blogg.se/

Postat av: My

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-03-30 @ 18:47:00
URL: http://mydarnell.blogg.se/

Postat av: mami

jag vill gnälla lite oxå...gnäll,gnäll,gnäll, huh huh nu känns det lättare/tack

2010-03-30 @ 19:55:39

Postat av: melanie

våren är härlig ju:)

2010-03-30 @ 20:45:44
URL: http://melliiee.blogg.se/

Postat av: Helena

Men Piia,hoppa iväg till solariet och pressa en stund....det är enda solen du får innan ni ska åka till las Vegas!!!

2010-03-30 @ 21:19:06

Postat av: antonia

gillar du verkligen inte våren? :P det är ju såå underbart när man börjar känna värmen och allt gröna kommer upp! jag tycker hösten är värst.. men sommaren är helt klart bäst! :)

2010-03-30 @ 22:28:44
URL: http://antoniiias.blogg.se/

Postat av: blondie:)

lee dewyze version av hey jude är grymt bra, kan vara för att jag är grymt svag för killar med gitarr!;) haha

2010-04-09 @ 10:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback