Dödsåk

2010-03-25 @ 10:08:22
Att jag redan längtar som fan till vi åker till Las Vegas är det väl knappast någon som tvivlar på? Men idag längtar jag om möjligt, ännu mer till vi åker dit! Jag är en person som är beroende av kickar och rädsla är någonting som kan ge enorma kickar har jag märkt vilket gör att jag bara älskar alla dödsåk, bergochdalbanor och upp-och-ner-störta-mot-en-säker-död-spash-i-asfalten karuseller som finns. Ju galnare desto bättre!

Och nu har jag hittat vad som måste ge den största kicken (Förutom fallskärmshoppning -Vilket jag SKA göra en vacker dag! av alla åkattraktioner; -The Insanity! Det är en snurr grej som hänger utanför kanten på ett högt torn! Vilken grej det skulle vara att åka den just när vi hr gift oss. (Men jag tror att jag kan glömma att jag någonsin ska lyckas få med min blivande man där!) Jag tänker då iaf åka den.

Cant wait!




Här har vi ännu ett roligt åk uppe på samma torn




Här  är ett klipp från några killar som har filmat IFRÅN Insanity, Grymt!!!





Jag känner pirret i magen redan nu!

Kommentarer

Postat av: Hollie

Vilken fin blogg :) Las Vegas låter underbart roligt =)

2010-03-25 @ 13:47:46
URL: http://hollies.blogg.se/

Postat av: mami

Piia!!!! nej, nej o en gång till nej!!!! jag förbjuder dig åka något sånt här...herregud!!! och jag som beställde mitt amerikapass igår...JAG VILL FÖLJA MED!!!!!!men inte åka med.....hi

2010-03-25 @ 18:07:30

Postat av: Malin

Fy fan vad hemskt!

Min pojkvän försöker övertala mig att jag ska åka i london eye med honom i maj men jag vägrar, läskigt skit! haha

2010-03-25 @ 21:02:41
URL: http://malinenglunds.blogg.se/

Postat av: Anonym

Coolt, skulle va häftigt :)

2010-03-25 @ 23:15:24

Postat av: Danni

Fy fan vad hemskt!

Inte för alla pengar i världen skulle jag sätta mej i nån av dom där!

Håll dej borta! Dom är ju farliga!!!! :)

KRAM

2010-03-28 @ 22:03:46
URL: http://danni.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback