Dagens outfit

2010-03-29 @ 10:46:26
Det är tur att jag tränar hemma och inte på ett gym med tanke på vad jag brukar ha på mig när jag gör det. Dagens outfit är te.x en urtvättad sports-top som har slitits ut så mycket att det är tre stora hål under brösten där tuttarna också trillar ut om jag böjer mig framåt för mycket. Ett par übersexiga mansboxershorts som jag har fått av min sambo (som blev leds på att jag alltid stal hans boxers!), Håret är uppsatt i en "desperat hemmafru -ala britney spears" tofs mitt på skallen, Skor? Det har man väl endå inte på sig hemma? På fötterna har jag istället ett par supersexiga tennissockar som är 7 storlekar för stora (jag misstänker att Tomis sockar har råkat hamna i min låda) som trillar av mig vid minsta lilla knälyft.

Som sagt, det är tur att jag tränar hemma och inte på gym. Folk skulle inte kunna hantera min sexighet.
Jag skulle gärna bjuda på en bild men risken finns att era pojkvänner råkar få syn på den och bli blixtförälskad i mig och det vill vi ju inte. Så för alla familjelyckors skull så får avstår jag från att publicera en bild på mig idag.


Men för den sakens skull:

-Dont hate me because i'm beautiful!

(Jag delar gärna med mig av mina skönhetstips till alla som är i behov av dem, jag är trots mitt vackra yttre, en helt vanlig schysst tjej.)

Kommentarer

Postat av: mami

hih hih...att ni är lika du o kusin din som var hit idag o visade sina tuttar till fadro....!!! love you..och din humor!!!

2010-03-29 @ 12:51:46

Postat av: Hanna

Hej :D

Hjälp mig att vinna Nelly's bikini tävling här;

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=5vUczwwYduxluOfrU49iPm0YTyqK6Bgzu2Qh#bikiniGallery



Tack :D

2010-03-29 @ 21:32:18
URL: http://hannanas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback