Papi

2010-07-28 @ 11:13:32
Igår, innan jobbet, så satt jag och slösurfade lite på bl.a blocket och liknande sidor. Jag såg någonting där, minns inte längre vad, och kände att jag bara MÅSTE ringa till pappa för att berätta om det fantastiska fyndet som jag just upptäckte! (Pappa älskade att surfa på blocket och ringde ofta till mig för att berätta om någonting som han funnit, som han trodde skulle passa mig.) Jag gick till telefon, tog upp den och började slå numret när det plötsligt slog mig.... Pappa är ju död! Jag kan inte ringa honom!
Jag hade helt och hållet glömt bort det! Smärtan som slog mig strax efter denna grymma påminnelse kändes som en käftsmäll av den starkaste knytnäven...

Hur kunde jag glömma? Jag grät hysteriskt efter det.. kunde inte sluta med det heller förrän jag kom till jobbet, och var så illa tvungen.

Jag saknar min papi så mycket....

Hoppas att "blocket" finns i himmelen också, för då vet jag att pappa är lycklig!


Kommentarer

Postat av: Anne

Piia, saknaden kommer alltid att finnas där. "Blocket" finns i himlen också. Ser framför mig hur Pekka sitter vid en dator, tillsammans med min pappa, och kollar på husbilar! Det var en dröm som min pappa hade, äga en husbil som Janne och han skulle resa runt med. Jag saknar min pappa så mycket, ändå är det 23 år sedan han dog. Minnena finns alltid kvar... Kram

2010-07-28 @ 11:33:45

Postat av: Katrin

jag och min pappa brukar också kolla på blocket tillsammans ibland, jag har tur som har honom i livet så det är svårt att förstå känslan som du skriver om.. Men jag är säker på att han finns där med dig och smygtittar tillammans med dig :)

2010-07-28 @ 14:25:56
URL: http://kattty.blogg.se/

Postat av: blondie

han har det bra där uppe piia!!!!:)

2010-07-28 @ 15:58:36

Postat av: mami

voi kulta pieni! saknar dig!

2010-07-29 @ 01:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback