Man, män, mens

2010-07-04 @ 00:22:24

Ibland när jag säger "man", så menar jag mig själv.
Ofta när jag säger "män" så brukar ordet efter vara "alltså".
Men ALLTID när jag när jag talar om "mens" så ingår det 1-13 svordommar i samma mening.

So let me tell you a little story about "mens"....:

%/)%%&"#%&((¤#"!?) GAAAAAAAHHHH!!!



(40 gånger "Ave Maria" , 50 gånger "Fader vår" följt av ett dussin gånger "Förlåtelsebönen"
så borde jag väl vara förlåten för att jag dömde någon så snabbt idag? Jag skäms.... Men, Somliga straffar gud med detsamma, i mitt fall -Mensvärken som gud glömde!!)


Kommentarer

Postat av: mami

aj aj aj...jag kommer ihåg mensvärk bara jag läser om ditt...fantomvärk,ush

2010-07-08 @ 23:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback