Insomnia

2010-07-23 @ 10:31:38

De senaste nätterna så har jag haft galet svårt att somna. Jag ligger bara där och vrider mig åt höger, lyckas ej somna, vänder mig åt vänster, finner ingen ro där heller, lägger mig på rygg tills jag minns att jag inte kan sova liggandes på rygg. Så då vrider jag mig åt höger.... osv osv osv.

Det driver mig till vansinne snart! Jag förstör planerna som jag gjort upp för morgonen efterpå då jag ej lyckas vakna och jag längtar bara såå efter en lång, GOD natts sömn.

Jag har alltid annars varit en sån som lägger ner huvudet och pang -så sover jag.
Men inte nu mera... Ligger 4-5 timmar och stirrar innan jag lyckas nå drömmarnas land.

Måntro om det är någonting som tynger mig? Någonting som stör mig? Någonting som upptar hela min undermedvetna tankeverksamhet såpass mycket att jag inte finner någon ro?

Kanske, det har ju varit mycket på sistone...

Snart blir jag vansinnig på riktigt iaf! Det sjuka är att jag har energi och hoppar runt som en yr höna, hög på tjack hela dagarna, humöret är gladare än gladers och jag är ovanligt energisk hela dagarna lång (förutom uppklivningen som tar mig 3 gånger längre än normalt). Hur fan går det ihop?
Ingen sömn = Piggt och glatt liv?
Jag får inte det att gå ihop riktigt...? Tänk om jag håller på att drabbas av en psykos?!? Jag kanske håller på att bli galen på riktigt? Typ, Michael Douglas i "Falling Down" aktigt galen?!


Jag borde kanske göra så som "Tony Sopranos" och gå i Terapi för att "Laga" det som är trasigt?





Kommentarer

Postat av: Lotttttie

heyy pia mysig blogg

2010-07-23 @ 10:35:30
URL: http://mustbelottie.blogg.se/

Postat av: mami

försök vila...kom ihåg vad hände mig när jag hade varit vaken 2 veckor....tänker på dig massor/kram

2010-07-23 @ 11:15:11

Postat av: Charlotte

Kikade in en liten sväng.

2010-07-23 @ 11:18:30
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Postat av: Anonym

hej hej är du också medlem på mera trafik.se?

ble medlem i nu och då kom din blogg upp direkt:P tjänar du något. inte riktigt fatta hur det fungerar. gfått jätte mycket poäng men vet itne ppå vad

2010-08-18 @ 15:59:27
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback