Väger för och nackdelarna....

2010-01-14 @ 13:23:34
...med tanken om att storstäda lägenheten.

Minus:

- Det skulle ta hela min lediga dag, då jag blir överdrivet noggrann när jag väl börjar städa
- Tid för att spela mario idag skulle minska avsevärt mycket
- Jag är leds alla låtar i min mp3 så städningen skulle bli mycket tråkigare och äckligare än med bra musik
- Risken finns att jag hittar en låda med gamla bilder och blir nostalgisk och därmed också sittande i timmar
- Jag är fööööör slö för att orka sätta igång med det!!

Plus:

+ Det blir fint här. (just nu ser det ut som om hela helvetet har haft teambuilding här!)
+ Det ger mig motion
+ Det får min sambo till att bli glad på mig då han kommer hem, och då eventuellt belöna mig med .... !
+ Jag skulle slippa tänka på det mera på ett tag
+ Vi skulle våga släppa in folk i lägenheten igen
+ Tomi skulle slippa mitt gnäll (i 1 vecka iaf) om hur jag vill ha regelbunden städhjälp




Jaaa.... båda sidorna är övertygande. Dock måste jag erkänna att minus sidan vore den skönaste vägen att ta... men plus vore den bästa!



Hmm. Ska överväga mina alternativ ett tag till. Återkommer senare med Valresultatet.

Kommentarer

Postat av: mami

kultapieni...aloita siivous sinun TUHANSISTA!!!VAATTEISTA!!!! kaikki mitä et käytä tuo tänne Tööreen...täällä on tilaa vinttikomeroissa ja minä olen kiitollinen käyttäjä!!! Silloin ei tarvitse kuulla kylältä että siellä joku vanhempi naishenkilö kävelee alasti!!! on nimittäin vaatevarastot aika tyhjät, please???? o kram

2010-01-14 @ 15:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback