Slutet är nära

2010-01-29 @ 10:31:19
Tror nästan att jag borde skriva mitt testamente nu.... För som jag mår nu så känns det som om jag ligger på min dödsbädd! (ligger i sängen med laptopen brevid mig och skriver med ett finger, det går inte så snabbt!) Jag är jävligt FÖRKYLD! Visst är det otroligt synd om mig?! Ingen annan människa i hela världen har någonsin varit så sjuk som jag är just nu! Näsan bara rinner, det river i lungorna, huvudet -ja, hela kroppen- värker och rösten har försvunnit helt och hållet!

Om jag inte klarar mig så vill jag ge min polo till Johan, laptopen till pappa, mina kläder till mamma, mitt rosa ps2 och singstar till malin och kenneth, mitt Wii och mina pengar till Tomi och resten får skänkas bort till vem som än vill ha det... I mitt minne vill jag att ni öppnar en fond för "överdrivet dramatiska sjuka halvfinnar" och hoppas att forskarna en vacker dag ska finna ett botemedel för oss...

Alla avsnitt av färjan 3 via kanal5 play, fyllt pepsiglas, nässpray, näsdukar, vicks och pizza.nu. Jag lämnar inte sängen idag!

Pray for me!



(Jag förståååår inte vad Emma syftade på när hon sa att jag blir som en förkyld karl när jag är sjuk? Ynklig och hjälplös? Vad i allsin dar menar hon egentligen?)

Kommentarer

Postat av: mami

jag måste börja banta för att rymmas i dina kläder, obbsan...jag menar hoppas du krya på dig snabbt/kram...jag dricker C-vitamin som galning, det lindrar faktiskt...jag ska ju till begravningen i Boden imorgon, huuvvaa

2010-01-29 @ 22:59:41

Postat av: Anne

Krya på dig vännen min! En stärkande kram från mig tiil dig. Love you 4ever!

2010-01-29 @ 23:32:38

Postat av: Anne

Oj, det ska ju vara till och inte tiil! Bra att jag upptäckte det själv innan språkpolisen gjorde det. Har lite problem med att skriva pga långa, vackra, gjorda naglar, vilket inte är min stil! Gör mig nog av med dem efter helgen... Kram

2010-01-29 @ 23:37:55

Postat av: mami

Anne, skyll på naglar du...fast jag tror att man kan göra fel utan naglar oxå,hih

2010-01-30 @ 08:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback