Top Gear Tisdag

2010-01-19 @ 21:50:56
Det har väl knappast undgått någon av mina bloggläsare att jag gillar top gear? Att 22.00 till 23.00 på tisdagar är en helig timme för mig är ett som är säkert! Nu är det knappa kvarten kvar tills jag får njuta av ett nytt härligt avsnitt. Även om jag skulle ha en kass vecka så kan jag alltid räkna med en perfekt timme ialf.

Så om ni fortfarande går och funderar över vad ni ska köpa för present till mig på min födelsedag så kommer här ett bra förslag:

Flygresa till Surrey -England- samt en eller kanske två nätter på ett finare hotell och sedan givetvis, biljett till att få vara med på inspelningen av ett top gear program (P.s biljetterna till programmet är gratis, så tänk vad ni sparar pengar där!).

Biljetterna fixar ni Här

Men prata ihop er så att inte ni ALLA Köper samma upplevelse åt mig. Jag kan även nöja mig med två veckor i te.x Vietnam eller Kambodja.

Nothing fancy så att säga!

Kommentarer

Postat av: mami

vi kommer imorgon, typ 12.00!!!!

2010-01-20 @ 17:04:05

Postat av: JohnJohn

Jahaaa, men varför har du inte bloggat sen adam var länsman? dvs för ett par dagar sen? Jag blir ledsen nu, gråter tre ggr....

2010-01-21 @ 23:26:41

Postat av: Piia

Förlåt johnjohn, ska åtgärda det på en gång!

2010-01-22 @ 07:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback