The nyårslöfte!

2010-01-08 @ 11:21:42
Löftet: BURN SOME FAT!!

Nu har jag äntligen fått upp ögonen igen för min Wii fit bräda som har stått i ett hörn och samlat damm i nästan ett år nu. Nu jävlar ska jag gå ner alla kilon som jag har gått upp under 2009!
Så igår och imorse faktiskt så har jag kört yoga och rockring som en galning! (fatta, att jag klev upp en timme tidigare än vanligt, bara för att träna!? Kors i taket..) Vilket har resulterat i en träningsvärk som förkrympligat mig avsevärt mycket. Men vad gör väl det när man bränner fett!?

Så om ni under sommaren 2010 ser en Megan Fox liknande tjej på beachen så ska ni veta att det ej är hon, utan bara jag som har trimmat till mig. Autograf kan ni dock få lov att fråga om endå.

Visst är det lätt att hålla sitt nyårslöfte de första veckorna i Januari??



Vi får se hur länge detta ryck håller i sig!

 

Piia?                                          Megan?

Ja, likheten är ju slående redan nu!


Ha...ha...ha!

Kommentarer

Postat av: azra - the blog of january

sV: heh ja =)

lycka till med bantingen, även fast jag tycer att det inte behövs :D

2010-01-08 @ 21:26:47
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Postat av: mami

hahaa...och jag som tänkte föreslå gemensam lunch på måndag...ev. GI-burgare kl.13.00 eller????

2010-01-09 @ 13:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback