Hello Mr Hasselhoff

2010-01-23 @ 18:37:05
Jag gjorde en trevlig upptäckt idag. Satt och tryckte och klämde på mitt magfläsk då jag helt plötsligt kände att jag har börjat få finfina magrutor! Djupt där inne under allt mjukt fett alltså. Inte illa det inte! Tänka att jag, under alla celluliter och valkar, är (eller, börjar bli iaf) vältränad! Ha, in your face gamle tjocksmock Piia! Nu blev jag ordentligt peppad till att fortsätta Wii Fit...eh...ta? (hur blir det där ordet egentligen?)
Jag väntar ett telefonsamtal från David Hasselhoff vilken dag som helst nu där han säger att det ska göras en remake av "Baywatch" och att han Givetvis vill att jag ska spela en av huvudrollerna där! Jag vet inte om jag vill vara med dock... Kanske om solskydd är en del av lönen, då jag har lätt för att bränna mig.

Sedan så är jag inte säker på att världen är redo för mig ännu. Då jag om några månader kommer att vara en av de sexigaste pumorna som existerar så kommer det förståss bli en hel del avunsjuka och missunsamhet. Så världen får nog vänta ett tag till innan jag tar steget ut i rampljuset.


Men anyday now kommer han att ringa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback