Helgen.

2010-01-18 @ 10:03:38
Jisses, vad helgen bara -Schwoosch- var förbi. Har haft en riktigt skön och avlappnande ledighet. I fredags så var det mys kväll med tomtom. Vi åt tacos och drack några öl. På lördag så tog vi först en lång promenad innan frukost och sen så pendlade vi mest bara från soffan till sängen och tillbaka till soffan igen resten av dagen. Igår var det planerat att jag och gumman skulle åka till Haparanda för en tjej dag ihop. Shoppa och ha skoj. Men det blev inte så, hon fick förhinder. Så Tomi var go och följde med mig istället. Och på vägen dit så passade vi på att stanna och plocka upp mamma och pappa också. Vi hade en riktigt rolig dag tillsammans!

Så. Det var den lediga helgen.

Tillbaka till "verkligheten" nu.


   

   


Jag fick mina älskade Ikea köttbullar!

-Det kan inte bli bättre än så!



Kommentarer

Postat av: mami

vilka skööööööööna bilder!!!tack att ni plockade med oss också...pappa LEVDE UPP igår!!! Idag sover han för det mesta men duktig var han som orkade hela Ikearundan/halit

2010-01-18 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback