Holiday

2010-01-25 @ 21:48:26
Vi har inte kommit in i februari än, men semester önskemålen för detta år ska redan lämnas in... Såhär mitt i kalla vintern så känns det väldigt svårt att kunna föreställa sig om när man helst skulle vilja vara ledig. Jag menar, 2 veckor i månaden, hela året om känns nu när det är så kallt, mörkt och trist inte helt fel. Men med tanke på att jag "bara" har 5 veckors ledighet att ta ut så är det ju bara att glömma. Sen så är det ju svårt också att veta vad vi vill och kan göra denna sommar då vi ännu inte vet hur tomtom kommer att få det med sin semester... Det skulle bli rätt trist att resa och uppleva nya platser utan honom.

Uj uj. Inte lätt detta.... Ska nog bara ta 3 veckor i sommar och sedan spara två till Jul perioden. Julafton 2010 ska jag inte fira i ett snömysigt vinterland utan detta år ska jag rymma till en varm och tropisk strand. Det bestämmer jag nu. Ni som känner att det skulle vara något att satsa på, ni är så välkomna att haka baki. Ju fler desto bättre.

Mmm... Dagens I-lands bekymmer det där.


Damn, vad jag önskar att jag hade semesterdagar att ta ut, NU!

Kommentarer

Postat av: mami

hmm...något att planera, fast ni vill säkert till typ Thailand o dit får inte fadro följa med...kram

2010-01-25 @ 22:27:39

Postat av: Angelika

Tack så mycket! Hela 3 år redan :)

2010-01-26 @ 12:17:06
URL: http://www.crazyangie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback