Viva Las Vegas

2010-02-08 @ 21:10:52
Jag har inte riktigt fattat det än, men om ryktena som jag har hört stämmer, så ska jag alltså gifta mig om åtta månader. Och det ryktet måste jag ju erkänna, är helt sant!

Jag och Tomi ska gifta oss!! Om åtta månader!! Och det bästa är att det sker i Las -Wait for it- Vegas!

Jag kan knappt bärga mig. Här hemma så handlar allting om det just nu. Det planeras, det räknas och det babblas. Båda två sitter vid varsin Laptop och hojtar till då vi hittat någonting som vi vill ha/göra/se. Det surfas så gott som endast på las vegas sidor. Google har fått maka på sig och istället så har http://www.ilovelasvegas.se/ blivit den nya startsidan på min dator.

Det kan vara aningen enerverade att umgås med oss nu då ordet las vegas ska smygas in i varenda mening.

-Vad ska du äta idag baby?
-Spelar ingen roll för jag ska till las vegas!

-Undrar om jag ska gå och sova nu? Äh, det spelar ingen roll föresten för jag ska gifta mig i las vegas!

-Jag skiter i att dammsuga idag för jag ska endå till Las vegas.


Ungefär så låter vi. 


Tänk att om 8 månader så klickar jag inte längre i "Ms" rutan då jag ska resa te.x, utan istället så står det det "Mrs" Piia Nousiainen på biljetten. Och tomi går från "Mr" till.... "Mr"... Ingen ändring där alltså...


Har jag föresten nämnt det? Att jag ska gifta mig? I Las Vegas? För det ska jag. Gifta mig. I Las Vegas alltså.




BIG DAMN SMILEYFACE!

Kommentarer

Postat av: mami

Pepe o jag har snackats idag...dem (hela familjen) har kollat biljetter...vi pratade om att: dem flyger till Stockholm, jag flyger till Stockholm och sen flyger vi tillsammans till Ameriiiiikkkaaa....och att vi stanner typ 2-3 veckor o kör runt där lite...hih??????vad tycks???

2010-02-08 @ 22:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback