Single Ladies

2010-02-19 @ 08:05:58
Jag trillar av stolen, tuppar av, svimmar och gör ner mig -den här hunden är så söt! Enorm oh-my-lord-ge-mig-en-sån-nu-helst-igår faktor är det ju på denna valp. Så söt att jag smälter! (Tooomi, jag vill ha en!!)






Sen är den här babyn do die for också! Så härlig unge. Säkert var jag sådär då jag var liten. (he he)




Beyoncés "single ladies" verkar för övrigt ha en magisk verkan på folk... Den är sådär lagomt oseriös att den får människor till att balla ur en aning. Ni skulle bara se hur jag blir då jag hör den spelas! Det är inte en vacker syn! Speciellt inte om jag råkar vara naken... Tur då iaf att det oftast bara är Tomi som ser mig då!

På tal om "single ladies", så bjuder jag, som avslutning, på min favorit scen från "Glee". Love it.





Jag går då i varje fall till jobbet med ett leende idag.

Kommentarer

Postat av: mimo

hahah! ja riktigt härliga, både valpen och beben =)

har haft bebisen på min blogg med ;) man bara dör när man ser den haha!

2010-02-19 @ 08:40:13
URL: http://yapoo.blogg.se/

Postat av: mami

så du kommer ihåg att du var just så där...ville alltid dansa, hihiii....en sån hund har Pate, men idag så tjock att man måste rasta den i pulkan på vintertid, hih....ha en underbar dag!!!

2010-02-19 @ 10:05:42

Postat av: Anonym

Fin blogg :)

förlåt om jag stör men jag har en bildtävling på min blogg lite då och då, och om man ser vad det är på bilden så vinner man en länkning, om du vill så kan du titta in :)

2010-02-19 @ 15:49:47

Postat av: Evelina Hansson

Hejsan, nu har jag lagt till dig på bloglovin. Hoppades på att du skulle lägga till mig oxå, det kan du väl? =)

KRAM

2010-02-19 @ 17:33:05
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/

Postat av: Petraa

Fin blogg :)



Besök gärna min och skriv vad du tycker om bilderna , om det är något jag ska ändra eller så :)



Ha en bra dag :D

2010-02-19 @ 19:34:55
URL: http://petrafoto.blogg.se/

Postat av: Lesly

haha, ja vilken söt hund. Min hund blev också knäpp på damsugaren :P

2010-02-20 @ 12:03:59
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback