Min belöning då?

2010-02-17 @ 22:07:47
Jag är blivit blåst. Lurad. Snuvad på konfekten. Jag som har lidit så i flera dagar nu trodde att jag skulle bli belönad med åtminstone några kilos viktnedgång. Jag kände mig så otroligt klen och smal innan jag klev upp på vågen tidigare idag. Tänkte att jag modellbantat bort minst 2 kilo om inte mer.... jojo, väl uppe på vågen så såg jag att trots flera dagar av kräk festival så visade vågen exakt samma som den gjorde innan jag blev sjuk!!! 100 gram mindre efter att jag hade kissat...

Va?! Här går man och mår skit i flera dagar och kan inte äta fast föda what so ever och så får man inte ut någonting av det!!

Är det för mycket begärt att få förlora några kilon när man har magsjuka? Är inte det föresten obligatoriskt?


Damn this. Jag har verkligen sålt smöret, tappat pengarna och blivit rånad på kossan.


Detta var sista gången som jag var magsjuk!


Det kan jag banne mig lova er! 


Kommentarer

Postat av: mami

hih...du är förmodligen tillräckligt smal...!!! Jag har börjat banta, inte har jag slutat äta men hoppar över vitbröd, pulla o chokolaatin!!!!kääk...och jag äter inget efter kl 20.00 på kvällar! en vecka o nu har jag gått ner från 76 till 74!!! Sedan har jag gjort varje dag något typ en lång promenad eller sånt...känner mig piggare på all sätt!! nu ska det går sakta men säkert, inget jojobantning...huuvaa, men tack för tipset, nu vet jag att det är onödigt för att skaffa magsjuka i syfte att går ner i vikten!!! ha en fin dag*******

2010-02-18 @ 10:37:33

Postat av: Frida

Ja, lite grann känns det ju som om det enda roliga med magsjuka försvann där.

2010-02-18 @ 13:17:01
URL: http://friedha.blogspot.com

Postat av: marre

WOAHAHAHA!!! sucks to be you ;)

2010-02-18 @ 13:20:57
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback