Jag veeeet

2010-02-10 @ 00:54:52
Jag ve-et att jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan. Jag vet det. Jag jobbar i morgon. Jag är medveten om det. Jag kommer att vara trött, ha påsar stora som ikea kassar under ögonen och sluddra istället för att tala, av trötthet imorgon. Jag förnekar inte det. Jag borde inte sitta vid datorn nu och slö surfa. Allt detta vet jag.

Varför går jag då inte och lägger mig nu då?

För att ibland så är det bara To damn fun att vaka utan att ha någon som helst bra anledning för det!

Det är en käftsmäll som jag är redo att ta! Imorgon.

Life is good ibland.



Oh fan, jag slogs just av insikten om att vi har slut på kaffe!
Morgonen kan komma att bli jobbig med andra ord?


Kanske var det här en dålig idè trots allt?!



Neeeeeeeehhhhh!

Kommentarer

Postat av: Helena

Men Piiiiaaaaaa.....vi har juh pratat om detta!!!!;)

2010-02-10 @ 09:10:35

Postat av: mami

och jag som ville ringa hela kvällen men tordes inte göra det eftersom jag trodde att du sover....

2010-02-10 @ 12:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback