Håll avståndet

2010-02-19 @ 23:20:26
Det är ingen vidare bra idé att sitta tätt intill varandra och mysa samtidigt som man sitter och kollar på hockey. Jag tror nämligen att jag har skrikit min sambo döv på ena örat!

Spännande tredje period i matchen mellan Sverige och Vitryssland med andra ord...

På måndag klockan 06.00 så kommer förmodligen alla som bor inom en 3 kilometers radie från mig att bli brutalt uppväckta av mitt vrål då det är match mellan Sverige-Finland! Det ska jag inte missa! Heja Finland (Eller Sverige om de vinner....jag hejar lite hejvilt framochtillbaka mellan MINA två länder)!

Nu - film tajm.

Kommentarer

Postat av: malin

Japp ska göra det!party next lördag:)

2010-02-20 @ 08:00:49
URL: http://baloois.blogg.se/

Postat av: mami

att kolla Finland-Sverige blir tufft!!! man likson inte vet vem man är...identiteten är förvirrad!!!!heh...nice day!

2010-02-20 @ 08:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback