Rise and shine

2010-02-10 @ 11:07:25

När jag tittar på denna smickrande morgon bild av mig så inser jag att det kanske inte var en allt för genomtänkt idé att sitta uppe till klockan 3.....! Helt utan anledning dessutom!



Det värsta är ju att jag gör mitt bästa för att öppna ögonen och LE då jag tog denna kort.....

Note to myself: Jag är inte tonåring längre! (jag vill inte riktigt acceptera det än!)


Tomi Ringde nyss och frågade mig vad jag egentligen har sysslat med inatt. Klockan 4 så hade han vaknat av att någon brevid honom skriker upprepande och för full hals; -"KOIRA, KOIRA, KOOOOIRAAAA". (Koira betyder hund på finska) Han skrattade nu och tyckte att det var helfestligt, men klockan 4 på natten så hade han dock funnit det hela en aning störande!

Vet inte vad jag gjorde.... kanske var jag hundvakt?


Innan jag slutar så har jag ett tips till er.
Om ni har sovit lite en natt och känner er förrvirrade och yrvakna då vi vaknar, ställ er då för guds skull inte och laga chili con carne. Det gjorde jag och efter att ha skurit röd pepparn så kände jag att jag hade morgon äckel i ögonen så jag petade bort det..... innan jag hunnit tvätta händerna!!! (jag lyckas alltid!) Med röd peppar på fingarna så är det bästa att hålla sig långt borta från fejan med labbarna.
Det svider en del.....





Jag behöver kaffe!!!!!


Kommentarer

Postat av: mami

hih hih...just så såg du ut på Kreta, varje morgon!!! och förresten: för mig är du den eviga tonåringen!!! ...som Arja sa igår...i släkten är Piia det ända som passar in i bilden GIFTA SIG I LAS VEGAS!!!...vad hon menade med det får du fråga henne om?? Lät positivt iaf...och jag planerar för fullt resan dit, bara ni vet!!!!kram

2010-02-10 @ 12:25:23

Postat av: Helena

Ok,du såg faktiskt liiittte bättre ut när du kom på jobbet.Men inte mycket!!!!;)

2010-02-10 @ 18:04:22

Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-10 @ 19:31:18
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Postat av: JohnJohn

Du ser ju riktigt photoshopad ut :P

2010-02-11 @ 00:00:07

Postat av: Ea

Hahaha, underbart! :)

2010-02-12 @ 00:15:14
URL: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback