Beslut? Ångest? Svar: Ja!

2010-02-12 @ 08:06:55
jag har kommit fram till att det måste finnas MINST en miljon olika sätta att gifta sig på (allt från star trek till Elvis) i Las Vegas, och säkert 2 miljoner ställen att göra det på.... Och nu undrar jag -som lider av en enorm beslutsånges och te.x kan stå en halvtimme och välja mellan lätt- eller mellan mjölk- :

Hur fasiken ska man lyckas välja vilket kapell (om man inte vill göra det utomhus då dessutom!)man ska gifta sig på?!?!

Cheeseses.... Tur att det inte är bråttom än iaf. Åtta månader kvar att finna någonting som passar både mig och tomtom!


Kommentarer

Postat av: Bellezza

okej tack så mycket :) kommer fortsätta läsa din som vanligt

2010-02-12 @ 08:44:25
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Postat av: mami

don´t think, make´t....hih lätt att säga, förstår att det finns många sätt there over...blunda o peka på, sedan tar ni det som påträffats/kram för dagen!

2010-02-12 @ 11:33:01

Postat av: canez

Hejsan, tänkte bara informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips (mest för tjejer) titta gärna in men lämna en kommentar innan du går så jag vet vad du tyckte, ska jag förbättra något? Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt för att jag störde :) kram caanez <3

2010-02-12 @ 16:19:08
URL: http://caanez.blogg.se/

Postat av: Jennifer

Hej!

Vill bara passa på att tipsa dig om att vi har nya fina smycken i vår webbutik: www.houseofyaya.se

Trevlig helg!

2010-02-12 @ 18:51:51
URL: http://houseofyaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback