Ur vägen!

2010-08-01 @ 17:52:36
Jag råkade, av misstag, köra över min sambos fot med dammsugaren tidigare idag. Han började klaga och ajaj:a sig så att det lät som om jag hade råkat kapa av honom ena benet med en motorsåg.
Då han började muttra någonting om skadestånd för vållande av kroppskada så svarade jag tillbaka;
-Så går det när det är kärringen som kör! Nästa gång får du köra själv så kanske vi kan undvika olyckor!

Plötsligt så hade han inte lika ont längre. Slipper man bara dammsuga så vad gör väl några förlorade tår? Det är ett rimligt pris att betala.

Just another sunday at our place.

(nu bjuder babe på hemmagjord pizza. Mumma.)


Kommentarer

Postat av: mami

vad du är i farten...stackars Tomi!!!!kram

2010-08-02 @ 08:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback