Förlåt mig, jag ljög för dig

2010-08-14 @ 21:09:22
Innan pappa dog så lovade jag honom att vi skulle klara oss, att han kunde släppa taget utan att behöva oroa sig för oss.
Men sedan han dog så är det som om en förbannelse har kastats över oss. Det har skett hemskheter efter elakheter efter olyckor. Och det är som om det har smittat av sig till människor och släktingar runt omkring oss också. Det har verkligen varit en "dödens sommar" på alla sätt och vis...
Jag orkar snart inte ta mer hemskheter. Jag vill bara att pappa ska komma tillbaka och ställa allting till rätta igen. Nu känns det som om allting var bra när han levde, men sedan han gick bort så har allting bara gått snett.

Innan pappa dog så lovade jag honom att vi skulle klara oss, att han kunde släppa taget utan att behöva oroa sig för oss.

Förlåt mig pappa, men jag ljög för dig...

Kommentarer

Postat av: Madden

Jag beklagar verkligen. Vet hur det känns. =O(

2010-08-14 @ 21:12:30
URL: http://mizzMadden.blogspot.com

Postat av: Anne

Piia, ibland är livet fullt med motgångar, sedan vänder det... Jag hör Pekkas röst inom mig:"No, mitäpäs tässä, kyllä se siittä". Han var så oerhört positiv och levnadsglad, oavsett världsliga bekymmer. Det skänker tröst att försöka tänka som han...Stor kram <3

2010-08-15 @ 12:36:22

Postat av: Erika(jyringen)

hamnade på din blogg av en slump och usch vilken hemsk text att läsa..hoppas att det vänder för er snart!

2010-08-15 @ 14:42:18
URL: http://jyringen.blogg.se/

Postat av: mami

vi är flera som trodde på det att vi skulle klara oss...jag klarar mig inte heller, saknar bara han så mycket, inget annat har någon betydelse....

2010-08-16 @ 16:15:01

Postat av: Sandra

Ja hoppas att allt blir bra snart! Det ordnar sig alltid! :)

2010-08-20 @ 15:24:07
URL: http://scenbloggen.com/sandramagnusson

Postat av: Ina

Allt vänder sig, ni har det hemskt nu men det betyder att det kommer att gå bättre än ni har annat senare i livet.

Ge inte upp!

Lev livet medan nihar chancen.

Kramar

2010-09-08 @ 20:12:03
URL: http://inasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback