Efterlyses: Min energi

2010-08-24 @ 11:26:10

Jag har nada energi just nu. Och med nada så menar jag noll, zero, zippedidoo, inget lika med tomt. Jag förstår verkligen inte var jag kan ha tappat all energi och ork, för i helgen så hade jag dem med mig men nu är de som.... borttappade. Kan ej minnas var jag har förlagt dem heller.

Min evighets långa ledighet (4 dagar) var hur skön som helst föresten. Jag fick mycket gjort även om jag gjorde väldigt lite. Jag har beställt vigselringen, jag har varit till pappas minneslund för första gången, jag var och hälsade på mamma en dag och jag har köpt mig en bröllopsklänning! Och jag måste säga att jag nu VET varför man säger att det betyder otur för brudgummen att se bruden i klänningen innan bröllopet. Jag skulle pröva min dress här hemma och behövde hjälp med att kunna dra upp dragkedjan (på vänster sida är den) så jag bad min blivande man om hjälp. Mmm.. eftersom jag väger cirka 4 kilo för mycket för klänningen och mina stora bröst knappast gjorde saken lättare så resulterade Tomis hjälp i att fläsket fastnade i dragkedjan (visserligen så ville tomi sluta "hjälpa" efter att fläsket fastnade första gången, men jag insisterade på att få på mig dressen!) ca 5-12 gånger och slutade med att jag hade ett stort antal blödande hål nerifrån och upp längst vänstra sidan av överkroppen. Skinn fastnade i dragkedjan, svordommar skreks och blod spilldes, men banne mig så skulle jag fan ha igen klänningen om det så skulle bli det sista jag gjorde på denna jord!
Men... jag fick ge upp. Jag insåg att jag har en halv storlek som jag nu måste få bort. Inga problem, 2 kilo har jag redan minskat i ren protest mot mitt lilla pågående krig med den ondskefulla dragkedjan.

Blodet har nu torkat, såren börjar synas lite mindre, men ärr -det tror jag fan att det kommer att bli kvar!
Men det känns som att det mesta börjar falla på plats. Fjärilarna i magen har börjar innfinna sig också.

Men just nu så efterlyser jag som sagt min energi. Den är som bortblåst...
Hittelön utlovas till den som hittar den och lämnar in den på närmaste polisstation. Tack på förhand.


Kommentarer

Postat av: mami

hiiiooop!!! jag hittade din energi!! finns här i Töre, jag lånar den lite nu, har några saker att utträtta vars jag behöver extra energi...kommer på torsdag hem till dig o lämnar tillbax, okey???

2010-08-24 @ 12:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback