Missat lyckan?

2010-04-20 @ 11:42:24
Hej bloggen. Dig har jag inte orkat med på sistone. Jag har haft nog med att hålla mitt huvud ovanför vattenytan. Jag är inte "on top of the world" just nu. Snarare "six feet under"....

Jag vet inte om det är våren som gör det men jag är så jävla nere för tillfället. Jag känner att jag inte gör annat än jobbar! Sommaren är påväg och var kommer jag att vara? På jobbet? JEPP! Detta är 3:e sommaren i rad som jag inte är ledig...

Men det känns inte som någon större idé att vara det då sambon också arbetar.

Men att jag börjar bli leds nu.. Jag vill vara ledig, åka på en roadtrip genom sverige (som jag och T gjorde jämt förut, innan jobben tog över våra liv), resa, LEVA!

Så jag har helt enkelt inte tyckt att det har varit någon större idé att blogga då jag bara har gnäll och depp på hjärtat.... Dessutom så måste man ju vara glad att man har ett jobb när så många är arbetslösa och så vidare och så vidare och jadijadijada.

Att man jämt måste vara så jävla lycklig i dagens samhälle!

Är man inte lycklig så får man skämmas för att man är misslyckad hörde jag någon säga...


True that, true that!


(Någonstans på vägen så förlorade jag mig själv)

Kommentarer

Postat av: mami

tusen kramar till dig...jag minns när pappa alltid sade till mig: var tacksam att det inte är krig..där gick ju hans ungdom!!!...men oftast orkade jag inte vara tacksam/...varje generation har sina bekymmer likaså varje individ...

2010-04-20 @ 15:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback