April april

2010-04-02 @ 08:32:07
Förra inlägget var ett aprilskämt (Önsketänkande), men det förstod väl de flesta av er? Jag misstrodde då allt och alla igår.... och så vitt jag vet så blev jag iaf inte lurad. Men som Johan sa, det hade ju knappast förvånat om det hade varit sant att jag skulle dra! Vi hade btw en heldags date igår. Vi lunchade, sprang runt hela stan i jakt på en vanlig svart kofta (vilket var helt omöjligt att finna), fikade på Mallos jobb och umgicks och skrattade (mina bästisar är tamejf-n de roligaste personerna på denna planet!) med henne, åkte ut på storheden och jakten på en svart kofta återupptogs men fortfarande så fann vi ej en enda! Slutligen så åkte vi och hälsade på Johans systerdotter och när han hade kramats klart med baby så kom vi fram till att vi var leds på varandra och våra vägar skildes åt.... fram tills jag skjutsade honom till en fest senare på kvällen vill säga.

Idag jobbar jag (känns som om jag är den enda ((förutom mina kollegor då förståss)) i hela sverige som gör det!) men ikväll så blir det middag och umgänge med bästa vännerna. Bröllopsplanering står högst upp på listan över kvällens samtalsämnen! Mycket jobb som ska göras fram till sommaren!

Jåjå. Ska nog ta och duscha av mig nattlukten innan det blir stressigt. Idag om någon dag så vill jag inte komma försent till jobbet, jag ska INTE ge H en anledning att skälla på mig! (men hon gör det utav kärlek, det tror jag stark på iaf!)

Nå, glad påsk på er!

Ett varningens ord bara...

Ät inte för mycket choklad,nachos och godis nu bara, jag talar av egen erfarenhet, det var "lilla gas-huset på prärien" hos oss igår. Fy fan så vi mådde dåligt och fy fan så det stank här.

ALDRIG MERA SLISK! (Den här gången menar jag fan allvar!)

Kommentarer

Postat av: mami

men...vad ska jag då bjuda imorgon..dammsugare???

2010-04-02 @ 09:33:05

Postat av: Heidi

Hej hej,hoppas du får en bra dag trots jobb! Du är nog inte den enda i hela sverige som jobbar....vi har oxå öppet, även fast jag jobbar på resebyrå. Dock jobbar inte jag idag! :D Vi har våra kära timanställda som gärna får ihop timmar nu under påsk...



Hur som GLAD PÅSK önskar jag dig!! Kram!



P.S. Vore det itne roligt och försöka få till nån träff i framtiden.....det var ju lixom inte igår vi sågs....hojta till nästa gång du kommer till sydligare breddgrader vet ja...

2010-04-02 @ 10:49:33
URL: http://heidin72.blogg.se/

Postat av: Julia

Tjabbah!

allt bra?

2010-04-02 @ 20:31:58
URL: http://bloggtroll.blogg.se/

Postat av: Penny

Om du vill byta bloggdesign har jag en hel del gratis att ladda ner i min blogg, bara att ta för dig om du gillar någon =)



Glad påsk

2010-04-03 @ 10:17:27
URL: http://pinuppa.blogspot.com

Postat av: Helena

Piia,du har helt rätt i att jag skäller på dig av kärlek....Men det har juh inte blivit sååå ofta på sistone,för du har juh skött dig så bra ;)Hoppas middagen och partyt blev lyckat.Vi övriga jobbar på hela helgen så syns vi på Måndag!Kram

2010-04-03 @ 21:45:22

Postat av: Ana

Hejsan! :)



Ta chansen och vinn valfria mineralögonskuggor från e.l.f cosmetics. Jag drar en vinnare 6 april.

Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren, om du vill)



Kram Ana

2010-04-04 @ 15:38:00
URL: http://anaaana.blogg.se/

Postat av: Stina

Skulle du vilja rösta på mig i veckans blogg här:http://joojo.blogg.se/2010/april/veckans-blogg-finalister.html ?

Jag är nr 14 .

Skulle vara jättesnällt! :D

2010-04-05 @ 10:27:55
URL: http://stiiiiinnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback