Sugar rush? Yes please.

2009-09-15 @ 10:11:32
Jag tror att jag håller på att gå under, jag är så sugen på socker! Jag har sådana förfärliga cravings efter flott, snarra och karra att jag snart sätter mig ner och börjar grina. Det är så synd om mig.... Dessutom så har jag ont som fan i pattarna. Vilket alltså betyder; *Trumvirlvel* Mensen är på ingång! weeee. Lika roligt är det varje gång. Verkligen. Mmmm. Men å andra sidan så har jag inte haft någon jobbig pms denna gång så det är inte all bad, förutom på det värsta frosseri suget som jag någonsin har haft! Gaaahhh...

Igår på jobbet också så satt jag och Tessie och hade ett låååångt samtal om bakelser, tårtor, chips och dylikt. Fy.. jag lovar, jag fick hjärtklappning jag var så förbaskat sugen... Jepp. Sen så kommer Tessies pappa in och frågar om hon vill ha något från affären.. Mmm, givetvis så skulle hon ha MINA favorit chocolat cookies med vit choklad i.... Behöver jag säga att jag var rätt så bitter på henne resten av kvällen? Tänkte inte så många goda tankar om henne då jag satt på soffan och knaprade på mina körsbärstomater.... (som visserligen är goda men inte är de ju några chokladkakor inte!Någon sockerkick är det inte heller på tal om!)

Men de senaste 2 veckorna så har jag varit en duktig viktväktare och gått ner 2 kilo så jag tänker inte ge efter för mina cravings denna gång. Ska bli smal igen!! ner till 55 ska jag om jag så ska måsta klösa ut ögonen på mig själv!!!

Nä men nu har jag inte tid att sitta här nå mer... Gissa vart jag ska? Till jobbet? NÄHÄ! (but of course)



     

(För mycket öl, flottig english breakfast och skrovmål denna sommar har byggt kaggen på bild 2! (bilderna är tagna i Aya napa) )

Kommentarer

Postat av: mami

Mammas söta, älskade pralin, hihhih, I love you

Patrick Swayze har dött i natt...jag vill bara hem och se dirty dancing!!!Tusen karameller nej fan jag menade kramar...jag sätter igång Alové direkt när vi kommer hem, har gått upp 5kg under 8 dagar!!!

2009-09-15 @ 13:09:42

Postat av: MaLiN

hUR ÄR DET DÄR BORTA hos er med grissjukan?

Min sprit behöver jag här nån dag :)

2009-09-16 @ 10:29:50

Postat av: tessan

haha, ingen flurre från donken! ojojoj, du missade nåt riktigt gott! och jag blev besviken på dom där cookisarna må jag säga, men det gick ner iaf!;)

2009-09-16 @ 20:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback