Monday bloody monday..

2009-09-21 @ 10:39:57

Det har varit en sån härlig och avslappnande helg och så kommer helt plötsligt mr måndag och förstör allting! Vad är detta för något? Måndagar borde förbjudas... eller iallafall kunna väljas bort då man har en bra helg. För det finns ju pissiga veckoslut också då man inte kan ha måndag fort nog! jajja.

På fredag kväll så blev jag bjuden på superb chili con carne. Sen spenderades resten av kvällen i soffan med en massa film. Klockan halv 12 så blev jag extremt jätte sugen på en ben&jerrys glass, så det var bara att sätta sig i bilen och styra mot statoil.

Lördag morgon så blev det helt traditionsenligt, frukost på dagobert med tomi. Lika gott som alltid var det! Sen träffade jag upp Malin och Jenny på stan och vi fikade och gick runt på affärer. Efter det så åkte jag till Emma & Tobbe. Deras pojke fyllde 2 år! Tänk vad åren går fort alltså.... huhh!! Där bjöds det på fika och neo hade fullt upp med att leka med alla sina nya bilar så han hade inte riktigt tid med att äta.

Efter ett tag där så åkte jag vidare mot tomis föräldrar där jag skulle få mig lite mat. Vi satt där och surrade och kollade på travet. och självklart när jag för typ första gången sätter mig ner och kollar på travet... ja, då givetvis så ska ju en stackars häst ramla ihop och dö mitt i loppet! (kanske jag borde dra ut jordaxeln ur arslet?) Huja, det var inte roligt.... (jag är ju dessutom så jävla blödig när det handlar om djur...)

Vidare. Vi satt iallafall där i några timmar och tryckte i oss kilovis med choklad. Så när vi åkte därifrån så kände jag att jag ätit så mycket socker att jag minsann behövde få lite salt i mig för att jämna ut det hela. Jepp, så det var bara att åka och handla chips. och sura godisar. och lakrits! Sen var det soffan och en massa film som gällde. igen. Hade en riktigt fin lördag kväll.  

På söndag så fyllde Saras och dannes vovve Akilles 3 år så det bjöds på fika hos dem. Satt där och umgicks med de jag tycker om och njöt av att inte vara bakis som de var! hahah. Härligt att få bråkas lite med johan igen! Kan inte minnas sist vi retades med varandra ordentligt.... Yes. Lite senare på kvällen så åkte jag, johan och tompa till ica maxi för vi (jag och bakis johan) var sugna på snarra. Så jag köpte ett 10 pack med magnum glassar, godis och en fanta. Mmm... Sen så var det Hells kitchen som underhöll oss resten av kvällen.



oj fan, bråttom till jobbet igen... ovanligt!! inte...



Behöver jag säga att jag väger lite mer idag än vad jag gjorde i fredags?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback