Jag och mina idéer!

2009-09-11 @ 20:22:08
hehe, jag är en rätt så spännande människa ibland med alla mina planer och idéer som jag får. De är alltid seriösa, men någonstans på vägen så händer det alltid någonting som raserar alltihopa så att jag måste börja om från början igen... men eftersom jag har så hiiimla mycket fantasi så är de nya, tokiga och ibland något knäppa ideérna aldrig långt borta. Nu har jag ännu en gång kommit på en ny crazy grej som jag ska göra. Måste bara se till att få med mig en medbrottsling till detta... (Pekar bland annat på dig Johan!)

080808 (förra året alltså) Så sade jag att 090909 så ska jag minsann vara i Las Vegas och gifta mig, med Elvis som vigselförättare. Men 090909 har redan passerat för 2 dagar sedan och jag är varken i Las Vegas eller gift! Så vi kan gott säga att den idén mosades totalt. Ska nog satsa på 101010 då istället... Eller 111111. 121212 kanske? Eller 13... Nej, just det.... 3 försök till har jag alltså på mig.

Lägenheten är för tillfället omvandlat till en sjukstuga. Det till och med luktar sjukhus här... (psykiskt kanske?) Tompa är riktigt sjuk nu! Svinsjukan? Hoppas verkligen inte det, men då 3 personer på hans jobb redan har odlat knorr och haft nöff nöff febern så går det inte alls att bortse från att det skulle kunna vara det. Jag har då än så länge inte känt av någonting (bankar hårt som fan i trä!) men jag är beredd på att jag vilken sekund som helst också kan insjukna.... Typsikt. Jag är alltid sjuk då jag ska jobba helg! Går miste om fin fin OB tillägg och det gillar vi inte!! Men man kan alltid hoppas att man klarar sig...

Tok tompa har dock inte legat på latsidan idag även fast att han har varit mer död än levande. Han promenerade heeela vägen till garaget, åkte till apoteket för att fixa lindrande och när han sedan kom hem så diskade han också! Stollen... Men jag var ju på jobbet och kunde ej ta hand om honom så jag antar att han inte hade något val... Disken hade han dock kunnat låta vara tills jag kom hem. Tycker så synd om honom, för han mår verkligen inte bra för 5 drachmer!


Nä, men nu tror jag att mina makaroner är sönder kokta så jag ska nog ta och äta min middag nu.


Det är dags för fredagsmys! (i sjukhus liknande miljö!)


Kommentarer

Postat av: mami

utan drömmar finns inget liv...sen är det en annan femma vilka drömmar slår in och vilka inte...men att drömma det är AoO...vi ska till Eija nu, ha en bra dag!!!

2009-09-12 @ 10:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback