Varning!

2009-09-24 @ 00:17:21
Mobilen är avslagen, hemtelefonen är dragen ur jacket och jag funderar nästan seriöst på att skruva loss ringklockan från dörren. För det brukar som alltid te sig att när jag är ledig och vill sova ut, ja då kan man banne mig vara säker på att någon tarvlig själ får för sig att ringa mig i ottan och störa min skönhetssömn. Men se det skall ICKET ske imorgon! Capish? Jag har min enda lediga dag denna vecka imorgon och den dagen skall jag dedikera åt sömngudarna.

Ni som någongång har haft lyckan (?!?!!) att försöka väcka ett stycket sovande mig, vet att det oftast brukar sluta med blod och tårar! Jag är inte den gulligaste flickan i landet på mornarna.... (snarare det närmaste du kan komma till att träffa Lucifer himself!) nene... de som är i min närhet när jag har blivit brutalt uppväckt vet att man gör bäst i att undvika att tala till mig eller att se mig direkt i ögonen. Det kan nämligen vara förenat med direkt livsfara!

So, med denna varning, var vänlig och undvik att ringa på min dörr FÖRE 15.00 imorgon eftermiddag. Nåde den stackars försäljare/predikare som missat att läsa detta och är dum nog att ringa på min dörr.... Jag lovar att de aldrig någonsin kommer att behöva att ringa på en endaste dörr mer! Ever! (de kommer nämligen inte att ha några fingar kvar till att göra så i fortsättningen)

Med dessa kärlekens ord, så tackar jag för mig. Sov så gott allihopa. Det ska då jag göra ialla fall.

Eller hur?!

Kommentarer

Postat av: mami

PIIA!!!!SOVER DU??? NÄR SKA DU VAKNA??? PIIA,HÖR DU MIG??? Ring när du har vaknat, saknar dig!

2009-09-24 @ 11:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback