Alone with the TV

2009-09-23 @ 10:43:31
Jag måste försöka börja inse att även om jag är rätt omogen i huvudet, så är min kropp inte längre en tonårings...Jag kan inte längre sitta uppe hela nätterna, sova max 3-4 timmar och sedan tro att jag är fit for fight dagen efter... För det är jag då defenitivt inte idag! Det känns, milt sagt, som om jag hade blivit överkörd av en ångvält! Fattar inte heller vad jag skulle vara vaken så jävla länge för inatt. Jag gjorde absolut nada vettigt. Fastnade framför tvn... åh, Top Gear, nämen titta Jay Leno har en ny show, jiho 2 1/2 män är ju skoj, Hmm Arkiv X det var länge sen, yey comedy store - Love stand up comedy! Sen att man klockan 2-3 på natten är über trött och fnittar som aldrig förr åt alla skämt som dras gör ju inte en mer sugen på att kasta sig i säng. Men jag hade verkligen roligt inatt. Lovar att jag var lilla i ansiktet där ett tag, fick verkligen ingen luft jag skrattade så hårt!

-Once you go black, you never go back!
-Yeah, well, once you go greek, you are not able to sit for a week!

Inatt så var det skämtet det absolut roligaste som jag hade hört i hela mitt liv... Ahh, humor humor. Det är underbart hur extremt lätt road man är när man är trött. Men äldre som man har blivit så får jag då betala för det idag då.... Sliten, trött och ont i kroppen har jag.... Har jag lärt mig en läxa? Förmodligen inte. Kommer jag att göra samma misstag igen? Ja, säkert redan inatt. I vissa fall blir man helt enkelt inte klokare bara för att åren går.

Skyll på sig själv, som min käre mor hade uttryckt det.

Kommentarer

Postat av: mami

joo...skämt...vi har då inte samma smak, heh...du vet Kinnunen mot Nousiainen...hahahhaa!

2009-09-23 @ 10:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback