3,5 h

2009-09-26 @ 09:33:22

Tre och en halv timme har jag sovit inatt... 3,5 timme!! Det är så lite att det nästan inte var någon idé att sova överhuvutaget då... Natten var så jävla skum alltså. Vid två tiden så ringer fyllo nr 1 och vill ha hämtning från stan, och då han alltid kör mig då det behövs så var det ingen snack om att jag inte skulle hämta. jaja. Full var han dock. Skulle faktiskt vilja påstå att jag aldrig sett honom så full förut! Hur han lyckades att gå hela vägen från min bil och hit hem (även fast att det gick jävulskt sicksackigt) utan att ramla ihop är för mig ett smärre under! Sen så skulle han prata... Jag tror att han var upprörd över något också men jag fattade inte en mening av det han sa. Och duscha skulle han göra... Medans han satt på toaletstolen! Han trodde att det var badkaret?! (Whatta bloody..??) Jag var tvungen att snabbt gå emellan för att hindra att hela toan skulle bli blöt...

Tillslut så lyckas jag med att få honom i säng, och efter ca 10 avslag på hans så oootroooligt (tänk gunde nu folk) charmiga raggningsförsök så slocknade han likt ett urblåst ljus. Men då började ju snarkandet!! Fan, jag svär, jag har aldrig varit så nära att mörda som jag var då! Herregud så det lät alltså....

Näväl, ligger där i sängen och svär över tillvaron och slår då och då till fyllot i huvudet med kudden, då helt plötsligt dörren börjar ringa!! Den ringer och ringer.... (jag ska inte berätta om min tankar vid just det tillfället, för särskilt barnvänligt var det ej) Springer till slut upp och öppnar... Jaha, då var det fyllo nr2 som undrar var fyllo nr1 är. Han kom in, och han började prata. och jag som redan lyssnat på fyllgubbe nr1s dravel, orkade inte gå igenom det en gång till, så jag gjorde det enda jag kunde göra för att slippa.... Jag klädde helt enkelt på mig och körde hem honom!!! Tror inte att han heller var så populär då han kom hem.... Det var inte fyllornas kväll igår helt enkelt!

Då jag kom hem så var det. 04.25... Sen tog det mig ett jävla tag att slutligen lyckas att somna!! 

Mm.... Men om jag säger att jag annars hade en trevlig kväll, tror ni mig då? För det hade jag verkligen... Det var så himla skönt att få njuta av lugnet helt själv. Sen så satt jag och kolla på en massa youtube klipp på killarna som fick mig att förälska mig i sjuk, brittisk humor! Jag ringde Emma (för hon är den ENDA i hela världen förutom jag som tycker om reeves och mortimer!! Resten av världen har dålig humor... alla förutom vi! hahah.) och vi höll båda två på att både pissa och bajsa ner oss av skratt!!  När vi växte upp så satt vi alltid och tittade på dem på ztv. och precis då, som nu, så är det bara vi som skrattar av alla de som sett det med oss! ha ha ha. ah, jag satt verkligen och asgarvade här hemma. Grannarna måste ha trott att jag fått en mental kollaps eller någonting?

he he... Så det var inte bara all bad igår. Men leds på fyllon var jag! Så om du är berusad ikväll och känner att du behöver skjuts.... TA EN TAXI!!


Nu känner jag att jag har gjort mig förtjänt av en Mcdonalds frukost innan jobbet.


Ha a nice day! Om du festade igår så hoppas jag att du är redigt bakis idag! (Här hemma har det redan spytts 2 gånger denna morgon)











Bjussar på mina Favoritklipp med reeves och mortimer.... hahah. Fucking brilliant!!! Prutt humor när den är som bäst.

Kommentarer

Postat av: päivi

som sagt du är en räddande ängel...du gjorde ett bra jobb inatt... hoppas du klarade av din arbetsdag med flaggan i topp, lönehelg, mycket folk...blir väl tidigt i säng ikväll,kram

2009-09-26 @ 12:29:54

Postat av: mami

Toppenbetyg min sköna...du har ju nerver att bli taxichaffis, som moffa var...heh, fast man ha viljan att köra vissa till soptippen...!!!???

2009-09-26 @ 17:39:17

Postat av: fyllo nr2

hahaha asså sorry att jag höll dig vaken i natt när jag letade efter fyllo nr1 skulle bara kolla så han hade kommit hem levande hehehe

2009-09-26 @ 20:34:57

Postat av: fyllo nr2

glömde tack för skjutsen förresten

2009-09-26 @ 20:36:46

Postat av: piia

hahaha, det var så lite så "fyllo nr2", nu i efterhand så är det skit roligt när man tänker tillbaka på det! =D

2009-09-26 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback